Wednesday, March 4, 2009

Isteriku Zaffa

Aku berkahwin dengan Zaffa atas pilihan keluarga. Aku mmg bertuah, Zaffa bukan sahaja baik, malah sempurna sifat keperibadian dan tubuh badannya. Apabila aku dan dia keluar ke shopping complex, mmg ada sahaja mata yang memandang kami.

Mungkin kerana baru berkahwin, kami masih lagi 'menerokai' cara2 baru utk memenuhui kepuasan sex. Kalau aku ada masa lapang, mmg aku akan membawa pulang dvd2 lucah dan pada malam itu aku dan zaffa akan menonton bersama. Pada mula2 berkawhin, zaffa mmg menolak cadangan utk menonton dvd2 lucah. Tetapi setelah aku yakinkan yang semua ini hanya utk process pembelajaran, dia sudah x menolak.

Tidak cukup dengan dvd2 lucah ada masanya aku akan menceritakan padanya cerita2 lucah yang aku share dengan kawan2 sepejabatku. Almaklumlah dia tak bekerja. Dalam banyak2 cerita, dia paling suka apabila aku bercerita tentang jasfiq. Jasfiq sering share pengalamannya tentang bagaimana dia mempuaskan perempuan hanya dengan menggunakan lidah. Setiap kali aku cerita tentang bagaimana seorang lelaki menjilat kelentit perempuan, pada malam itu dia mesti akan paksa aku buat yang sama.

Pada suatu malam, selepas membuat hubungan kelamin dengan isteriku, zaffa antara sedar dan tidak ada melalut sesuatu. Yang aku faham, dia ingin merasa lidah jasfiq di cipapnya. Aku terkejut! Zaffa sendiri tiba2 ku lihat sudah tidak mengantuk dan berkali2 meminta maaf padaku. Aku tahu dia seorang isteri yang baik. Dia tercakap sebegitu kerana aku banyak kali menceritakan tentang jasfiq kepadanya

Bila dah keadan sampai sebegitu tahap, aku tahu yang dia tidak berapa menikmati bagaimana aku menjilat cipapnya. Aku dengan bersahaja memberitahunya yang aku akan suruh jasfiq datang ke rumah pada malam minggu. Yang mengejutkan aku lagi, dia tidak membantah! aku kenal sangat isteriku.kalau dia x suka sesuatu, mmg dia akan bagitau sejelas2nya. Mungkin kerana dia ingat aku serius, dia memalingkan bdannya ke arahku dan memberitahu dia ingin rasa sekali je, tapi dia malu Jasfiq memandang tubuhnya.

Kemahuan sex aku mmg bizzare (pelik). Kadag2 aku membayangkan isteriku sedang melakukan hubungan dengan org lain. Tiba2 otak jahatku berfikir ligat. mungkin ini masa yang sesuai untuk mendedahkan isteriku pendidikan sex yang extreme.. Akhirnya setelah berfikir untuk beberapa saat, aku memberitahu isteriku yang aku akan fikirkan sesuatu.

Di pejabat, aku dengan berhati2 memberitahu jasfiq yang aku hendak 'menyewa' lidahnya. Tp untuk mempertahankan 'share' yang aku ada ke atas biniku tidak dirampas jasfiq, aku harus buat rules baru. Jasfiq harus menutup matanya dengan kain utk menghalang dia melihat isteriku berbogel.

Malam yang dijanjikan. Jasfiq dtg sharp on time. Bini aku pula dah lama berbogel dalam selimut.selepas menutup mata jasfiq dengan kain, aku bawa dia ke bilik tempat biniku berbaring. Dengan perlahan2 jasfiq merayap ke atas katil sambil meraba2 tubuh isteriku.almaklumla, x nampak. Biniku menutup muka tanda malu. Akhirnya jari jemari jasfiq menyentuh bulu2 halus di cipap isteriku. Dia menghampiri mukanya ke arah cipap isteriku sambil menghidu2 cipap zaffa.

Tanpa memnita kebenaran terlebih dahulu, jasfiq merobek2 cipap isteriku dengan jarinya. Ketika aku nak halang, aku lihat isteriku mula menunjukkan reaksi. Terbtal niatku. Tidak lama selepas itu, jasfiq mula menjilat2 alur cipap isteriku. Aku cuba perhatikan cara jasfiq membuat lkerja'.lain kali x perlu aku suruh dia buat. Jasfiq sgt professional. Dalam masa beberapa minit, bini aku dah pancut. Habis muka jasfiq. Agaknya salah satu kelebihan Jasfiq ialah dia boleh telan air mani wanita. cipap isteriku bersih dijilat Jasfiq!

Isteriku menyuruh aku membawa jasfiq keluar kerana dia sudah puas. jasfiq merayu utk melihat cipap isteriku tp aku xbenarkan. agreement asal x membenarkan jasfiq melihat biniku. Sebelum pulang, jasfiq memberi tanda 'bagus' dan memberitahu yg dia enjoy melayan isteriku.

Selama beberapa kali aku terpaksa call jasfiq utk dtg servis isterku. Jasfiq pula sentiasa rela hati utk datang. Barang free agaknya. Tapi makin lama jasfiq makin pandai.

Beberapa kali seleas itu, jasfiq pula yang tentukan syarat. Mula2 dia tetapkan yang dia boleh jilat cipap isteriku, tapi tanpa sebarang kain menutp matanya. Kali ni aku terpaksa selimutkan isteriku dari bahagian pinggan ke atas. Aku ingatkan bini aku mula x sanggup dengan syarat sebegitu, tp x kusangka isteriku sanggup 'berkorban' sedikit.

Makin lama syarat jasfiq semakin drastik. Daripada ingin meraba2 buah dada isteriku sehinggalah ingin fuck isteriku. Aku masih merelakan dia meraba2 buah dada isteriku ketika dia menjilat cipap zaffa. Tapi bab ingin fuck isteriku itu aku x boleh terima. Setelah aku memberitahu ketidak sanggupan aku merelakan di fuck isteriku, jasfiq sudah x datang ke rumah. Aku masih membuat sex seperti pasangan biasa dengan iteriku. Tp isteriku kelihatan tidak ceria.

Aku slow talk dengan zaffa dan dia memberitahuku dia ingin sangat2 jasfiq menjilat cipapnya. Aku sebagai suami harus tegas. Ku memberitahu yang aku juga ingin zaffa puas tapi pada masa yang sama aku x sanggup terima idea itu. Akhirnya zaffa memberitahuku ideanya, untuk mengelakkan aku jealous, aku dan jasfiq boleh sama2 fuck dia pada masa yang sama. tersentak jantungku. X ku sangka yg ku impikan jadi kenyataan.

Hari dijanjikan, jasfiq x tunggu lama untuk tiba di pintu umah selepas aku call. Tanpa disedari kami bertiga sudah berbogel di atas katil. Ketika jasfiq menjilat cipap isteriku, aku menjolok batang konekku dalam mulut isteriku. Ketika jasfiq menghayun batang konekny dalam cipap isteriku, aku masih merodok mulut isteriku. Boleh dikatakan jasfiq conquer 80% cipap isteriku pada hari itu. Yang mebuatkan aku x kisah sbb isteriku, zaffa sentiasa menggenggam tanganku sepanjang kami bertiga melakukan sex. Mmg jelas terbukti dia sayangkan aku. Cuma dia perlukan 'player' tambahan dalam sex.

Seperti pasangan lain yang kerap melakukan sex, jasfiq juga kerap datang ke rumah utk menagih sex dari isteriku. Pada awal2, aku mmg join mereka kerana aku nak pastikan yang aku masih ada 'share' terhadap isteriku. Tpbulan demi bulan, aku dah mula bosan, kini aku hanya biarkan jasfiq seorg yg layan isteriku. Kalau aku ada mood, aku akan join. Aku rasa jasfiq agak bertuah kerana dapat peluang sebegitu. Belum berkahwin, tp boleh merasai nikmat sex.

Tahun berikutnya, jasfiq mendirikan rumah tangga, dan mula berhenti datang ke rumahku untuk servis isteriku. Kini zaffa mula ketagih sex dengan orang luar. Dia menyatakan padaku bagimana dia suka ketika merasai 2 batang konek di daam badannya serentak. Terpaksa aku cari pasangan2 yang sanggup share sex. Kalau nak cari lelaki yang nak fuck bini aku, mana2 pun dapat. Tapi apa aku dapat?

Skrg aku dah bijak, aku cari pasangan yg open minded.kami boleh bertukar2 pasangan. Isteriku pula terpaksa merelakan rules baru itu sebab tidak adil kalau hanya dia yang menikmati sex luar biasa. Dari situ kehendak sex kami mula liar. Aku pula sangat enjoy dapat merasai lubang yang berbeza sempitnya dan kuasa kemutannya. Yang paling best, bila melihat isteriku di'servis' orang lain.. Aku harap keadaan ini akan berkekalan...