Friday, March 13, 2009

Kiah dan Mertuanya - Kongsi dengan jirang - Part 2

Sebaik saja pintu bilikku terbuka, aku memberikan isyarat tangan serta mulut menjemput Kak Rahmah dan Bapak Mertuaku masuk. Lampu dan air-cond aku 'switch-on' kan. Lampu sengaja tidak didimkan, biar terang benderang agar nampak semua lurah dan alur, agar kelihatan semua yang di celah-celah dan bulu-bulu setiap orang, dan yang lebih pentingnya biar jelas apa jua aksi dan aktiviti yang dilakukan oleh setiap orang. 'Let there be nothing to hide'.

Tanpa buang masa, Bapak Mertuaku terus memeluk pinggang Kak Rahmah dengan rakusnya. Spontan Kak Rahmah membalas dengan merangkul tengkuk erat Bapak Mertuaku dengan geram dan bermulalah aksi cium-mencium, ngomol-mengomol dengan hebat dan ghairah sekali lagi, bahkan jauh lebih hebat daripada apa yang aku saksikan semasa di luar, di ruang tamu tadi. Kak Rahmah memang sungguh dahaga. Memang betul-betul dah miang. Macam dah lama benar dia tidak merasa.. Setelah mengomol dan melumat mulut Kak Rahmah kira-kira lima minit, Bapak Mertuaku menggerakkan mulutnya menyusur turun, menyonyot-nyonyot dan menjilat-jilat dagu, leher dan bahagian atas dadanya yang gebu. Akhirnya muncung mulutnya mencapai target yang utama, mencakup dan terus menghisap tetek dan puting tetek kanan Kak Rahmah yang sudah tegang membusut itu. Berdecot-decot bunyinya puting tetek Kak Rahmah kena hisap, tak ubah macam bunyi bayi menghisap tetek ibunya. Serentak, tangan kiri Bapak Mertuaku menyusur ke atas perlahan-lahan daripada pinggang ke perut dan terus ke dada juga, lantas mengaup-ngaup, mengangkat-ngangkat dan meramas-ramas tetek kanan Kak Rahmah.

Puting tetek yang ini juga digentel-gentel dan dipicit-picit dengan lembut. Mana betina tak stim dan mengelinjang bila kedua-dua belah buah dadanya mendapat belaian yang begitu romantik. Kak Rahmah mengerang-ngerang kuat kesedapan. Macam-macam bunyi keluar daripada mulutnya. Kakinya dah macam tak jejak lagi di karpet. "Sedapnya Bang Man.. Ramas kuat sikit Bang, nyonyot lagi Bang.. lagi, err, err, ermm... uuhh, uuhh," Kak Rahmah merengek-rengek sambil tangan kanannya memegang pergelangan tangan kiri Bapak Mertuaku seolah-olah membantu menaikkan, mengampu dan memerah tetek kanannya, manakala tangan kirinya menyapu-nyapu ubun dan dahi Bapak Mertuaku, menekan-nekannya seolah-olah meminta dikuatkan lagi hisapan dan nyonyotan terhadap tetek kirinya termasuk putingnya yang sudah tegang.

Puki dan kelengkang Kak Rahmah sudah bertaut melekap pada kelengkang Bapak Mertuaku. Nasib baiklah seluar dalam Bapak Mertuaku masih belum terlucut, masih menjadi batas pemisah dan penghalang, jika tidak pasti nonok Kak Rahmah yang dah gatal mendidih itu berjaya mencakup masuk kepala butuhnya. Namun aku perhatikan Kak Rahmah beria-ria benar menggesel-geselkan dan menekan-nekankan nonoknya kepada butuh Bapak Mertuaku yang sudah tegang mencodak naik dalam seluar itu. Nonok Kak Rahmah bertindak umpama tangan meraba dan mengurut butuh Bapak Mertuaku. Mungkin ini juga boleh ditakrifkan sebagai 'body massage'. Seketika Bapak Mertuaku melepaskan mulutnya daripada tetek Kak Rahmah.

"Besar dan berisinya tetek you.. Mah, tak habis makan hubby you. Makin kena ramas dan hisap makin menjadi-jadi bonjol dan magangnya. Kalau boleh, Abang hendak selalu dapat main tetek Mah.. Macam ini. Tak dapat lain dapat tetek Mah pun jadilah.. Abang memang suka tetek besar dan montok begini..." Bapak Mertuaku mengeluarkan kata-kata pujian dengan suara serak-serak ke dalam. Nah, dia sendiri membuka rahasia yang dia memang 'gila dan geramkan' tetek besar.

"Boleh Bang Man, apa salahnya.. Tapi kalau main tetek saja Mah tak nak, tak puaslah macam itu..." segera Kak Rahmah menjawab tanpa berselindung langsung. Betina tak tahu malu. "Habis Mah nak apa..?" Bapak Mertuaku bertanya, pura-pura tak tahu konon. Masakan dia tidak tahu apa maksud Kak Rahmah sebenarnya. Biasalah tu..! Jantan biang mengada-ngada. "Takkan Abang tak nak main nonok Mah..?" Adoi, begitu 'daring' sekali Kak Rahmah membalasnya. Kak Rahmah telah memberikannya 'cek terbuka' yang telah ditandatangani.

Untunglah kucing jantan biang sekor ni. Sambil tersenyum lebar, Bapak Mertuaku memberikan jaminan. "Takkan Abang tak nak, masakan Abang nak tolak bulan dah jatuh ke riba.." Dia terus mengerjakan buah dada Kak Rahmah yang dah cukup ranum itu. Aku dah tak tahan lagi memperhatikan aksi dan gelagat Bapak Mertuaku dan Kak Rahmah. Aku perasan dah lama benar aku terbiar menunggu. "Mana boleh macam ni, takkan nak tunggu pelawaan Kak Rahmah seperti di luar tadi.

Tak boleh jadi... tak boleh jadi.." keluh hatiku. Nafsuku sendiri pun sudah meluap semacam aja.. Betina ini pun dah miang juga. Memang wajar aku beralah untuk menghormati tetamu, tetapi takkan Kak Rahmah seorang saja yang nak puas sedangkan aku melepas. Kalau dia lapar, aku pun lapar juga. Kalau dia haus, aku pun haus juga, bahkan mungkin lebih haus daripadanya. Lantas aku rentap seluar dalam Bapak Mertuaku, tergesa-gesa menurunkannya hingga ke paras buku lali. Secara spontan Bapak Mertuaku membantu aku melucut habis dan menyepakkan seluar dalamnya melayang pergi ke bawah katil. Uuh, uuhh, serta merta melenting tegak butuh Bapak Mertuaku sebaik saja dia dibebaskan daripada sangkarnya. Dah lama benar dia menderita bengkok dalam seluar tadi. Sepatutnya lebih awal lagi dia diberi kesempatan untuk mempamerkan kemantapan dan keperkasaannya.

Belum sempat aku berbuat apa-apa, tangan kanan Kak Rahmah sudah mendahuluiku menyambar, menangkap dan menggenggam kuat butuh yang keras tegak mencanak itu. Sertamerta puting tetek Kak Rahmah terlepas daripada mulut Bapak Mertuaku. Dia mengetap-ngetapkan bibirnya dan bersiut-siut menahankan kesedapan dan kegelian yang diberikan oleh tangan Kak Rahmah yang nampaknya expert betul membelai kepala butuh lelaki.

"Amboi Bang... mak oii, besarnya butuh Abang... panjangnya... uuhh, uuhh, kus semangat.. Kan main keras aah.. Dah macam besi," galak betul Kak Rahmah memuji-muji kepala butuh Bapak Mertuaku.

"Besar, panjang sangat, tak boleh muat nonok Mah macam ni.. Pecah nonok Mah malam ni nanti.. Uuhh, uuhh, batang Abang Rosli taklah besar panjang begini" Di timang-timangnya batang Bapak Mertuaku.

Aku tahu yang Kak Rahmah buat-buat saja kata 'tak muatlah' 'pecahlah' nonoknya kalau kena butuh Bapak Mertuaku. Yang sebenarnya dia sengaja nak 'tease' dan beri perangsang dan menaikkan lagi nafsu dan kegeraman Bapak Mertuaku terhadapnya. Aku lebih daripada paham akan muslihatnya.

Takkanlah lubang nonoknya yang sudah mengeluarkan dua orang anak itu sempit macam aku punya. Tak mungkin..! Kalau lubang nonok aku yang belum pernah beranak ini boleh menerima, masakan lubang nonoknya tidak boleh.. Tak masuk akal. Sempit sangat ke lubang puki dia? "Boleh, boleh masuk... jangan bimbang, Mah tengoklah nanti," jawab Bapak Mertuaku ringkas sambil mengukir senyum sinis dan tunduk ke bawah memperhatikan tangan Kak Rahmah yang sedang menggenggam dan menimang-nimang butuhnya.

"Mula-mula mungkin susah dan perit sikit, lepas tu Abang nak cabut pun Mah tak beri nanti. Jika susah nak masuk, Kiah boleh tolong kita.." Bapak Mertuaku memberi jaminan kepada Kak Rahmah sambil mengusik aku.

Aku belum terpikir macam mana aku nak kena tolong masukkan butuhku ke dalam lubang nonok Kak Rahmah. Aku turun duduk berlutut di bawah kelengkang Bapak Mertuaku. Aku nampak jelas di hujung butuhnya sudah banyak terdapat air gatalnya yang menambah kilatkan lagi kepala yang berwarna putih kemerah-merahan itu. paham apa yang aku mahu lakukan, Kak Rahmah melepaskan genggamannya ke atas batang Bapak Mertuaku untuk meramas-ramas dan menggentel kedua-dua buah pelirnya pula. Aku tak lepas peluang, cepat-cepat mulutku mencakup kepala butuh Bapak Mertuaku. Terangkat kakinya dan melenguh kuat sebaik saja dia terasa mulut dan lidahku mengolom kepala butuhnya.

Kak Rahmah sedar yang aku telah mula menjamu selera memakan ice-cream yang lazat di bawahnya. Sekali-sekala dia mencuit-cuit dagu dan muncungku seolah-olah memberikan galakan agar aku terus menghisap kepala butuh Bapak Mertuaku semahu-mahunya. "Mah, naik atas dan menonggeng kat tepi katil ni" Dari bawah aku dapat mendengar kata-kata Bapak Mertuaku memujuk Kak Rahmah supaya naik ke atas katil dan menonggengkan bontotnya. Aku tahu Bapak Mertuaku sudah hendak melahap dan menjilat nonok dan puki Kak Rahmah, bukan hendak mengepamnya. Aku paham benar akan karenah Bapak Mertuaku. Dia takkan mengepam nonok betina sebelum menjilatnya sepuas-puasnya. Dia takkan main nonok sebelum 'mempermain-mainkan' biji kelentit si betina. Aku tahu betul kegemarannya.

"Abang nak makan nonok Mah dari bawah.. Bukan selalu boleh dapat peluang makan kuih apam tembam Mah ni," sambung Bapak Mertuaku lagi. "Kalau Rosli tak suka makan, beri kat Abang, biar Abang ratah sampai licin.." Aku tak tahan mendengar kata-kata Bapak Mertuaku, lantas mulutku melepaskan butuhnya dan bangun berdiri untuk participate dalam aksi hebat seterusnya.

Kak Rahmah tidak menjawab. Tak perlu baginya membuang masa menjawab. Dengan segera dia melepaskan Bapak Mertuaku, berpusing dan terus merangkak naik ke atas ketil. Sebagaimana yang disuruh, seperti kerbau yang sudah makan ajar, dia menonggengkan bontotnya agak tinggi. Beria-ia benar dia mahu mempamerkan dan mempromosikan puki dan nonoknya. Kedua-dua tangannya berteleku dengan kemas atas bantal. Kelengkangnya dikangkangkan sehingga Bapak Mertuaku dan aku jelas sekali dapat memperhatikan bentuk kelengkang, puki dan nonoknya, dan apa jua benda yang ada di sekitarnya. Aduuh, tembam juga puki dan nonok Kak Rahmah. Tak kalah dia dibandingkan dengan aku punya, cuma bulunya lebat sedikit daripada bulu aku.

Ternyata aset istimewa yang ada pada nonok Kak Rahmah ialah biji kelentitnya yang besar tersembul macam nak terkeluar, memang jauh lebih besar daripada aku punya. Aku yang perempuan ni pun geram dan ghairah melihat puki, nonok dan kelentit Kak Rahmah yang tersembam, terpampang dan tertayang-tayang itu, inikan pula Bapak Mertuaku, tentu lebih lagi geramnya. Orang jantanlah katakan.. Lagi satu benda yang nyata kelihatan ialah sebiji tahi lalat tumbuh di alur antara lubang nonok dan lubang duburnya. Agak aku tahi lalat ini jenis yang boleh membesar. Aku memegang dan memicit-micit ponggong kiri Kak Rahmah. Dia menoleh, memandang aku dan Bapak Mertuaku dengan senyum manis, senyum melirik yang berhajatkan sesuatu. Jelas dia sudah bersiap sedia mahukan Bapak Mertuaku mula meratah nonoknya.

Macam dah lama benar nonoknya gian tidak kena jilat. Entah entah Rosli tidak pernah jilat nonok bininya ini. Ada lelaki yang macam itu, kotor kononnya. Bodoh nak mampus..

"Come on Bang Man.. Get the job done, please.. Hurry.." Kak Rahmah merayu-merayu. "Eat my cunt.. Eat my pussy now.. Eer.. Eerr, eat me.." Ternyata dia tak mahu menunggu lama lagi, lubang nonoknya dah miang benar. "Buka kelengkang besar sikit lagi Kak, kasi Bang Man senang jilat nonok Kakak," aku mendesaknya. Dia menurut saja. After all, it's for her own benefit too.

Lagi jelas aku dapat melihat lubang nonok Kak Rahmah sudah ternganga-nganga dan terkemut-kemut macam mulut anak burung menunggu-nunggu dan meminta-minta makanan yang berada di muncung ibunya. Sudah banyak terdapat air gatal di keliling lubang nonoknya. Tak berlengah lagi Bapak Mertuaku, sambil tangan kanannya memegang ponggong kanan Kak Rahmah, membongkok dan menyusupkan kepalanya masuk bawah kelengkang Kak Rahmah, menjulurkan lidahnya dan terus menumuskan muncung mulutnya pada alur nonok Kak Rahmah yang merekah. Kak Rahmah tersentak dan terangkat bontotnya, dan terus mengerang kesedapan sebaik saja lidah Bapak Mertuaku mencecal-cecal dan menikam-nikam bibir nonoknya dan seterusnya bahagian dalam lubang nonoknya.

"Aah, aahh, aargh.. Sedapnya Bang Man.. Sedaap, Sedaapnya Kiah.. Eerr." Mendengarkan rengekan kuat Kak Rahmah, Bapak Mertuaku melahap nonoknya dengan lebih rakus lagi. Ligat tarian muncung dan lidahnya pada lubang nonok Kak Rahmah. Memanglah Bapak Mertuaku ini 'expert' betul menjilat nonok betina. Kalau betina tak mengelinjang kesedapan kena jilatannya tak tahulah aku.. Aku bercakap melalui pengalaman yang aku telah tempuh. Aku telah merasakan apa yang sedang dirasakan oleh Kak Rahmah ketika itu. Aku dah tahu. Pada pandanganku, nonok aku pun dulu Bapak Mertuaku tak jilat sehebat dan bertenaga macam ini. Berjijis-jijis dan meleleh-leleh air liurnya yang bercampur air gatal Kak Rahmah jatuh ke atas tilam. Betul-betul geram Bapak Mertuaku terhadap nonok Kak Rahmah. Mengapalah agaknya... aku rasa mungkin kerana biji kelentit besar yang tersembul nak keluar itu yang menggeramkannya.

Mungkin inilah kali pertama Bapak Mertuaku dapat menjilat biji kelentit paling besar yang pernah dijumpainya. Nafsuku juga membuak-buak naik kerana inilah kali pertama aku betul-betul dapat memperhatikan dari dekat dan jelas macam mana rupanya mulut dan lidah orang jantan menjilat nonok dan biji kelentit orang betina. Uuh, jauh lebih exciting daripada babak 'close-up'yang dapat ditonton dalam blue film. Bapak Mertuaku betul-betul buat demonstrasi, beri aku peluang menengok aksi yang sungguh mengghairahkan. Tidak semena-mena timbul pula keinginanku hendak menjilat nonok dan kelentit Kak Rahmah seperti yang dilakukan oleh Bapak Mertuaku. Setan betul. Tak mahulah aku jadi 'lesbian'.

"Sedap tak Kak..? Pandai tak Bang Man jilat puki dan nonok kakak..? Ada macam Bang Rosli jilat kakak tak..?" Untuk melayan nafsuku, aku bertanya Kak Rahmah sebagai wakil kepada Bapak Mertuaku yang sedang sibuk kat bawah kelengkang Kak Rahmah tu. Aku tahu jawapan sebenarnya, tapi sengaja nak 'tease' dia untuk melonjakkan lagi nafsunya, nafsu Bapak Mertuaku dan nafsuku sekali.

"Sedaappnya Kiah, Bang Man you ni pandai jilat nonok..... Eerr, err, urghh.. Aduuh seedaapnya Kiah.. Nonok kakak tak pernah kena jilat macam ni.. Jilat Bang, jilat.. Dalam-dalam Bang, jilat nonok Mah dalam-dalam lagi Bang.. Jilat biji kelentit Mah.. Baangg." Kak Rahmah merengek-rengek dan merapu-rapu meleret-leret, sambil bontotnya terangkat-angkat dan mengindang-ngindang. Aku dapat mengagak yang Abang Rosli tidak dapat melakukan sebagaimana yang dibuat oleh Bapak Mertuaku. Serupalah dengan Aznam, suamiku. Tanpa menunggu signal daripada Bapak Mertuaku, sekali lagi aku turun dan berlutut di bawah kelengkangnya. Tangan kananku dengan rakusnya memegang batang koneknya. Aku jelirkan lidahku dan hujungnya yang tajam mula mencecal-cecal dan menjilat-jilat hujung kepala butuhnya. Nakal, aku cucuk-cucuk dan godeh-godehkan hujung lidahku ke dalam lubang kencingnya. Terjerit suara Bapak Mertuaku menahankan kegelian. Aku sudah tahu orang jantan sungguh tak tahan geli bila lubang kencingnya ditikam dek hujung lidah betina. Kemudian, sedikit demi sedikit mulutku mengolom butuh yang keras mencanak itu. Aku cuba memasukkannya seberapa dalam yang boleh, namun seperti dulu hanya separuh yang mampu aku lahap, itu pun aku rasa dah santak ke tekakku, sudah macam tak bernafas aku dibuatnya.

Sementara itu, tangan kiriku sibuk memulas, meramas dan menggentel-gentel kedua-dua buah pelir yang besar dan tergantung-gantung itu. Sekali-sekala aku tegangkan kulit yang menyalutinya.. Berkilat-kilat..! Geramnya aku pada batang dan buah pelir Bapak Mertuaku. Semakin kuat bunyinya geruh Bapak Mertuaku di bawah kelengkang Kak Rahmah.

"Aargh.. Sedaapnya Kiah, dalam-dalam Kiah, hisap dalam-dalam lagi Kiah.. Suck my cock harder... uuh, uuhh, harder... please!" rayu Bapak Mertuaku sambil tangan kirinya menekan-nekan kepalaku, menumus-numuskan lagi mulut dan mukaku pada kelengkangnya. Bulu-bulu di pangkal butuh dan di tundunnya menikam-nikam bibir dan hidungku. Pastinya dia telah melepaskan nonok Kak Rahmah buat seketika daripada mulutnya untuk berkata-kata kepadaku. Suaranya hilang sebaik sahaja habis menyebut perkataan 'please'. Aku tahu dia sudah mengerjakan nonok Kak Rahmah semula, mana boleh bercakap lagi. Aku yang berada di bawah pun dapat dengar semula bunyi jilatan dan hisapan Bapak Mertuaku ke atas nonok dan biji kelentit Kak Rahmah. Lebih hebat bunyinya. Seperti dia, aku pun tak mampu untuk berkata-kata, maklumlah mulutku dah tersumbat habis.

"Yes.. Yes.. Suck it, harder.. Harder, eat my cunt.. Eat my pussy Baanng.. You like it.. I know you like to eat me, bastard.. You naughty sucker.. Make me cum, make me cum.. Uuhh, aarghh.. Mah tak tahan lagi Baanng, I'm cummiinng now, eerr, aarghh," Tiba-tiba aku dengar suara Kak Rahmah sudah tidak karuan lagi. Sudah menceceh-ceceh tak tentu fasal saja. Sudah 'declare' empangannya dah nak pecah, tak daya bertahan lagi.

Aku yakin air mani Kak Rahmah sudah memancut keluar. Klimaks yang pertama pasti cukup memuaskannya. Mungkin dah lama dia tidak mencapai klimaks sebegitu hebat. Aku juga tahu Bapak Mertuaku buat pertama kalinya sudah dapat rasa dan 'minum' air susu pekat keluaran Syarikat Nonok Kak Rahmah Sdn Bhd. Suasana hening sejenak selepas berlakunya gempar klimaks Kak Rahmah, sehinggalah aku mendengar Bapak Mertuaku berkata, "Okay, okay, let's change position. Let's do 69 now. Kiah, jom kita naik atas katil. Mah, you naik ke tengah lagi.."

Ternyata nonok Kak Rahmah sudah terlepas daripada mulut Bapak Mertuaku. Tak lengah lagi aku melepaskan butuh Bapak Mertuaku dan bangun, terus mengikutinya merangkak naik ke atas katil. Kak Rahmah juga bergerak sedikit ke tengah katil sambil memberikan ruang yang selesa kepada aku dan Bapak Mertuaku. Katil 'king-size' aku memang cukup selesa untuk tiga orang berkubang di atasnya, bahkan tambah satu orang lagi pun boleh. "Abang kat bawah, Kiah naik atas Abang. Abang nak makan nonok Kiah pulak. Semasa Abang makan nonok Kiah nanti, Mah dan Kiah sama-samalah kongsi hisap dan jilat kepala butuh Abang, boleh..? Kalau Mah pandai posisikan badan sambil hisap butuh Abang nanti, nonok dan kelentit Mah juga Abang dapat kerjakan dengan tangan Abang.. Jadi semua orang dapat nikmat memberi dan menerima.."

"A very splendid idea," bisik hati kecilku. Cermat dan adil betul Bapak Mertuaku mengagih-agih dan mengaturkan tugas masing-masing. No wonder semasa dia jadi 'boss' sebelum bersara dulu, semua pegawai dan kakitangan bawahannya, lebih-lebih lagi yang wanita, sukakan dia. Untungnya aku dapat Bapak Mertua yang baik ni.. Kak Rahmah pun nampaknya dapat tumpang tuah aku. Yang malangnya Abang Aznam, suamiku, dan Abang Rosli, suami Kak Rahmah. Mereka tidak sedar yang bini masing-masing telah dikerjakan orang.. Orang dalam pulak tu..

Kroni yang tidak boleh diharap! Bapak Mertuaku berbaring menelentang. Dua buah bantal dijadikan alas kepalanya untuk mendapatkan keselesaan ketika meratah nonokku. Butuhnya tegak berdiri dengan megahnya, menggeramkan aku dan Kak Rahmah melihatnya. Air liurku bercampur air gatalnya masih terdapat melekat pada hujung hingga ke pertengahan batangnya. Aku segera memusingkan badan dan merangkak naik ke atasnya. Bapak Mertuaku sudah tahu resmiku kalau buat 69 aku lebih gemar berada di atas. Aku kangkangkan kelengkangku dan posisikan puki dan nonokku tepat di atas mukanya. Aku tentukan jarak yang sesuai antara mulutnya dengan mulut nonokku. Aku goyang-goyang bontotku untuk menjadikan nonokku tertayang-tayang dan tertari-tari di depan mukanya. Aku pastikan Bapak Mertuaku betul-betul geramkan nonokku yang tembam. Setelah aku puas hati yang nonokku sudah cukup selesa posisinya untuk dijilat dan dimakan oleh Bapak Mertuaku, barulah aku benamkan mukaku di celah kelengkangnya. Aku letakkan mulutku melekap pada sebelah kiri pangkal butuhnya. Di samping menjilat-jilat pangkal butuhnya, aku nyonyot-nyonyot kulit yang lembut antara pangkal butuhnya dengan buah pelir kirinya. Aku menantikan saat lidahnya akan menyelinap masuk ke dalam lubang nonokku.

Kak Rahmah paham aku memberikannya peluang untuk mengambil giliran menghisap butuh Bapak Mertuaku yang tegak mencanak itu. Lantas itulah yang dilakukannya. Tangan kanannya segera menangkap butuh Bapak Mertuaku dan terus menggodokkan kepalanya ke dalam mulutnya. Beria-ia benar Kak Rahmah mengolom dan menjilat kepala butuh Bapak Mertuaku. Menengokkan galaknya, aku kira mungkin dah lama benar dia tak dapat menghisap butuh orang jantan atau dia terlampau geram tengok kepala butuh yang besar itu. Bagaimanapun, seperti aku juga, dia tak berdaya untuk memasukkan keseluruhan batang Bapak Mertuaku ke dalam mulutnya. No way it seemed. Aku dan Kak Rahmah macam sudah sepakat untuk 'mengerjakan' butuh Bapak Mertuaku biar sampai dia terjerit-jerit kesedapan menahankan kegelian.


Bayangkanlah seorang mengolom dan menghisap di hujung kepala manakala seorang menyonyot-nyonyot di pangkalnya. Lebih hebat, pada masa yang sama, aku ramas dan gentel buah pelir kirinya manakala Kak Rahmah meramas dan menggentel buah pelir kanannya. Kadang-kadang berlaga-laga tangan, dahi dan pipi aku dengan Kak Rahmah. Seronoknya dapat berkongsi 'mengemaskan' butuh Bapak Mertuaku. Bersiot berderai-derai Bapak Mertuaku menikmati keseronokan yang kami berdua berikan kepadanya. Satu usaha kerjasama yang padu yang memberikan pulangan yang lumayan kepada kedua-dua pihak. Mengelitik-ngelitik tidak karuan kedua-dua kaki Bapak Mertuaku. Terangkat-angkat bontotnya merasakan kenikmatan yang diberikan oleh aku dan Kak Rahmah kepada butuh dan buah pelirnya.

Besar kemungkinan Bapak Mertuaku belum pernah dapat 'special treatment' seperti yang sedang dialaminya ketika itu. In real life, bukan senang hendak dapat dua orang betina serentak mengerjakan butuh seorang jantan. Dalam filem tu lainlah, macam-macam boleh dilakonkan, semuanya telah diprogramkan. Tangan kanan Bapak Mertuaku sudah memegang erat ponggong kananku, tetapi aku masih belum lagi terasa jolokan mulut dan lidahnya kepada lubang nonokku.

Tiba-tiba, lain yang dicita lain yang datang. Lain yang dinantikan lain pula yang menjelma. Aku terasa jarinya menunjal-nunjal dan mengorek-ngorek lubang duburku, bukannya lubang nonokku. Aku tersentak lantas mulutku meninggalkan butuhnya untuk menoleh ke belakang. Memang jelas, aku nampak jari-jari tangan kirinya yang sedang membuat kerja nakal di situ. Aku tidak membuat apa-apa teguran, bahkan bila satu jarinya masuk lebih dalam menguit-nguit bahagian dalam lubang duburku.. Sekonyong-konyong aku memberikan galakan kepadanya untuk terus mengorek-ngorek lubang duburku dengan lebih rapi. "That's it, that's it.. Baanngg.. Korek Baangg, korekk, sedaapnyaa.. Uuhh..." aku merengus-rengus kesedapan. Aku terus memperhatikan apa yang sedang dibuat oleh Bapak Mertuaku dengan ghairah, memberikan laluan yang selesa kepada Kak Rahmah untuk mengemaskan butuh Bapak Mertuaku bersendirian. "Jilat apam Kiah sekali Bang... jilat nonok Kiah, Baanng..." aku membuat gesaan kepadanya. Aku tak tahan lagi, sudah terkemut-kemut dan ternganga-nganga lubang nonokku menunggu kemasukan lidahnya. Aku sangat kepingin kedua-dua lubangku dikerjakan serentak, satu dengan mulut satu dengan jari. Betina gatal.

Itulah rangsangan yang ditunggukan oleh Bapak Mertuaku agaknya kerana dengan secepat kilat aku terasa hujung lidahnya menjunam masuk ke dalam lubang nonokku yang sudah merekah. Memang sengaja dia mahu aku sendiri meminta-minta. Dia sengaja mahu dengar aku mengemis. Nakal, suka mengusik aku. "Aduuhh sedapnya Bang... sedapnya Kak Rahmah..." giliran aku pula mengadu kesedapan kepada mereka berdua. Terketar-ketar suaraku, macam nak meraung pun ada rasanya. Mana tidaknya.. Kedua-dua lubangku menerima habuan serentak. Macam nak tercabut biji kelentitku dihunyam dek lidah Bapak Mertuaku manaka lubang duburku kembang kuncup mengemut-ngemut jari yang mengorek-ngoreknya. Pada hematku tak kurang dua centimeter jarinya telah masuk mengorek-ngorek ke dalam lubang duburku. Yes, very thrilling indeed. Dalam pada aku mengerang-ngerang kesedapan, jari Bapak Mertuaku melepaskan lubang duburku, lidahnya juga keluar dari dalam lubang nonokku. Aku sangka setakat itu saja dia hendak mengerjakan lubang-lubang nikmatku. Rupa-rupanya.. Dia berhenti buat seketika untuk menyatakan sesuatu..

"Mari Mah, pusing dan dekatkan bontot dan puki you pada Abang. Abang nak korek lubang nonok dan dubur you juga sambil makan nonok Kiah ni.." Bapak Mertuaku merayu pada Kak Rahmah. Apa lagi, Kak Rahmah lantas menurutkan kemahuan Bapak Mertuaku. Dia juga inginkan 'hot treatment' seperti yang aku perolehi daripada Bapak Mertuaku. Lantas dia berpusing dan menonggeng menghalakan bontot dan pukinya ke arah muka Bapak Mertuaku.

Nah kau, kini kedua-dua bontot dan puki betina biang terpampang dan tertayang–tayang di depan muka Bapak Mertuaku. Untungnya dia dapat meratah dua keping kuih apam yang tembam dan gatal serentak pada malam itu. Untungnya dia.. Habislah puki dan nonok bini Aznam dan bini Rosli kena belasah. Seperti seorang pemimpin yang adil, Bapak Mertuaku begitu cekap menggilir-gilirkan jilatannya ke atas nonok aku dan nonok Kak Rahmah. Namun, oleh kerana sudah tersemat perasaan sayangnya kepadaku, sewajarnyalah aku mendapat layanan lebih istimewa sedikit daripada Kak Rahmah.

Kak Rahmah tak boleh irihati kerana yang pentingnya dia juga dapat mengecapi nikmat yang diharap-harapkannya. Dia seharusnya berterima kasih kepadaku yang sanggup memberinya peluang untuk mendapatkan keseronokon yang telah lama dicari-carinya, walaupun terpaksa berkongsi. Yang aku katakan aku mendapat layanan lebih istimewa sedikit daripada Kak Rahmah ialah bilamana sampai kepada giliran menjilat nonokku, Bapak Mertuaku menyusurkan hujung lidahnya dari lubang nonokku hinggalah ke alur dan lubang duburku. Hujung lidahnya berpusing-pusing mencucuk-cucuk lubang duburku. Tak boleh cakap sedapnya bila dua-dua alur dan lubangku kena jilat. Tak boleh cakap.. Macam nak pitam aku dibuatnya. Beberapa lama aku boleh tahan..! "Kiah nak cum Bang.. Nak keluaarr.. Tadah Bang, tadaah..." aku memberitahu Bapak Mertuaku agar dia dengan cepat dapat melekapkan mulutnya pada lubang nonokku untuk menadah air maniku yang akan terpancut keluar. Aku tahu itu memang kegemarannya.

Itulah yang dilakukannya semasa aku mencapai klimaks kali pertama pada malam itu. Sungguh hebat. Aku dapat merasakan betapa banyak dan derasnya air maniku keluar. Pasti mulut bapaku lencun menghirupnya. Pasti basah misai-nya. Yang seronoknya, semasa aku mengerang kesedapan mengeluarkan air maniku dan mulut Bapak Mertuaku menadah-nadah dan menyedut-nyedutnya turun, Kak Rahmah juga merengek-rengek dan mengerang-ngerang kerana pada ketika yang sama jari-jari tangan kanan Bapak Mertuaku dengan rakusnya mengemaskan lubang nonok dan lubang duburnya. Satu saja perbezaan yang ketara pada malam itu ialah Kak Rahmah tidak dapat merasakan betapa nikmatnya lubang dubur kena jilat.

Kalau dia ada rezeki mungkin lain kali dia akan merasakannya.. Setakat jam 1.30 pagi, gawang aku dan Kak Rahmah masing-masing sudah melepaskan satu gol. Gawang Bapak Mertuaku nampaknya masih dapat bertahan walhal semasa aku klimaks tadi aku kocok batangnya kuat-kuat dengan tanganku agar sama-sama terpancut, tetapi tidak menjadi. Sebagaimana yang aku katakan sebelum ini, dia memang 'terror', bukan sebarang jantan. Kuat betul daya ketahanannya. Memang bijak dia mengatur strategi permainan. Bukan mudah hendak melayan nafsu dan kemahuan dua orang betina jalang serentak.. Sebaik saja aku menyudahkan klimaks ku, aku berpusing dan merebahkan diriku, baring menelentang di sebelah kiri Bapak Mertuaku.

Kelengkangku masih ku kangkangkan, seolah-olah mahu mengeringkan lubang nonokku yang sudah basah lencun tu. Bapak Mertuaku juga bangun. Aku sangkakan dia hendak mula mengepam nonokku yang sudah terpampang menunggu. Rupa-rupanya bukan.. Tidak seperti yang aku harapkan.

"Terus tonggeng Mah, I want to fuck you first tonight... 'doggy-style', okay? Abang nak pam nonok Mah dari belakang dulu.." Kak Rahmah tidak menjawab, hanya mengangguk-nganggukkan kepalanya sambil tersenyum tanda bersetuju. Telah sampai saat yang dinanti-nantikannya. Dah berapa jam dia menunggu butuh bapaku yang keras, besar dan panjang itu masuk menggelidah nonoknya yang gatal. Tak sabar-sabar lagi nampaknya dia nak merasakan kelazatan butuh yang besar panjang. Lantas dia memperkemaskan tonggengnya. Kedua-dua tangannya berteleku pada bantal. Cara dia menonggengkan bontotnya dan menyuakan nonoknya, aku tahu dia memang biasa main stail anjing. Pasti inilah salah satu teknik kegemarannya juga.

"Cepat Bang... pam nonok Mah.." ringkas saja rayuannya, namun itu sudah cukup membuktikan betapa telah memuncak keinginan nonoknya untuk melahap butuh Bapak Mertuaku yang amat lumayan. Perkataan-perkataan yang diluahkannya menandakan yang lubang nonoknya sudah begitu mengenyam.. Begitu lapar! Tak sabar-sabar lagi. Seperti yang aku juga biasa lakukan, dadanya tidak ditumuskan pada tilam. Dia mahu teteknya yang besar magang itu bebas tergantung dan berbuai-buai semasa nonoknya kena pam nanti. Tanpa berlengah lagi, Bapak Mertuaku mengambil tempatnya di belakang bontot Kak Rahmah, 'ready to get the job done'.

Dia pun nampaknya sudah tak sabar-sabar untuk membelasah nonok Kak Rahmah secukup-cukupnya, sepuas-puasnya.. malam itu. Sebelum menggodokkan batangnya ke dalam lubang puki Kak Rahmah, Bapak Mertuaku sempat meraba-rabanya dulu. Nak kasi Kak Rahmah gian habis.. Nak tentukan pelancaran roketnya tidak bermasalah. Sambil mencecal-cecalkan hujung kepala butuhnya pada permukaan lubang nonok Kak Rahmah, Bapak Mertuaku 'tease' dia lagi.

"Ooii, tembamnya nonok Mah.. Abang Rosli Mah tak marah ke nonok bininya Abang tutuh..?" Aneh sungguh pertanyaan Bapak Mertuaku, macam orang bodoh bunyinya, tetapi aku kira ia berjaya merangsangkan lagi nafsu Kak Rahmah. Apa tidaknya, aku juga terangsang dibuatnya.

"Tidak Baanng... Abang Rosli tak marah. Kalau dia nampak Mah tonggeng untuk Abang ni tentu dia suka.. Lekaslah Baanng.." "Dah, dah padanlah tu... bagaimana gendang begitulah tarinya... lagi sekali Bapak Mertuaku sudah bertemu buku dengan ruas," bisik hatiku.

Dalam pada itu aku sempat juga membayangkan jangan-jangan betul apa yang dinyatakan oleh Kak Rahmah. Entah, entah memang benar Abang Rosli suka menengok isterinya dibalun oleh jantan. Manalah tahu.. Jangan jangan Kak Rahmah dan Abang Rosli pernah ber 'orgy' dengan jantan lain sebelum ini.. Hai, gila, gila.. Tidak bercakap lagi, Bapak Mertuaku terus menolak masuk kepala butuhnya ke dalam lubang nonok Kak Rahmah. Sah aku nampak baru sedikit saja masuk Kak Rahmah sudah mengerang kuat dan mengeliat-mengeliatkan bontotnya sambil menoleh-noleh ke belakang ke arah Bapak Mertuaku. "Uuh, uuhh, perit Bang, pedih... perlahan-perlahan sikit.. Bang Man, butuh Abang besar sangat.." Aku tahu. Kali pertama nonok aku kena penangan butuh Bapak Mertuaku lebih seminggu dulu pun aku rasa sakit juga pada mulanya... lepas tu.. Ah, tak payah cerita lagi di sini. "Baru sikit saja Mah, baru lepas takuk... baru dua inci aja... tahanlah.. Kejap nanti hilanglah sakitnya..." Bapak Mertuaku memujuk dan meniupkan semangat sabar dan tenang kepada Kak Rahmah. Orang lama masih tak pakai sangat sistem metrik.


Bapak Mertuaku berhenti menolak butuhnya sebentar. Dia hendak lubang nonok Kak Rahmah perlahan-perlahan 'menyesuaikan diri' menerima kunjungan seorang 'monster'. Dia lebih daripada paham.. "Okay Mah, can I push in a little further..?" Aku sendiri tidak tahan mendengar kata-kata Bapak Mertuaku. Aku bangun dan duduk bertempoh untuk dengan lebih khusyuk lagi memperhatikan perjuangan hebat seterusnya Bapak Mertuaku dengan Kak Rahmah.

Mengetap-ngetap bibir aku dibuatnya. Memang seronok melihat 'tiger show', dari dekat pulak tu.. "Yes, yeess, Bang Man... but slowly please.." Kak Rahmah merayu sambil membetul-betulkan bontotnya agar nonoknya lebih terpampang, lebih mudah dibalun, lebih mudah menerima kemasukan pendatang haram yang akan memberikan kepuasan kepadanya. Bapak Mertuaku menolak masuk butuhnya ke dalam lagi. Minyak pelincir keluaran nonok Kak Rahmah banyak membantunya melicinkan perjalanan masuk menuju ke syurga Kak Rahmah. Walaupun terkial-kial juga nampaknya Bapak Mertuaku, sudah separuh batangnya masuk ke dalam.

"Dah masuk separuh Mah... boleh tahan lagi tak..?" Katanya sambil berhenti menolak seketika.

"Nanti dulu.. Baanng, nanti kejaap.. Sakit ada sikit lagi Baanngg... tunggu dulu.." "Okay, okay... no problem.." Bapak Mertuaku bersetuju dengan mendiamkan saja butuhnya dalam keadaan yang sudah separuh ditelan dek nonok Kak Rahmah. No need to hurry. It's just a matter of time pendakiannya akan sampai ke kemuncak juga. Selepas kira-kira seminit terdiam.

"Boleh tekan habis sekarang Bang.. Tekan Baang.. Mah tahaan..." Kak Rahmah pula yang merayu kepada Bapak Mertuaku meminta menekan habis batangnya ke dalam lubang keramatnya, lubang nonok milik Abang Rosli. Aku rasa sakitnya sudah jauh menurun, kok adapun mungkin tinggal sedikit saja agaknya. Pasti kelazatan dan kenikmatan yang belum pernah dirasanya sebelum ini sudah dikecapinya, sudah menular ke seluruh anggota badannya.

Bertuahlah nasib Kak Rahmah pada malam ini.. Teruk sikit pun tak apalah, asalkan dapat kesedapan yang tak terhingga.. Kalau tidak sanggup pecahkan ruyung manakan dapat sagunya! Pucuk dicita ulam mendatang. Tanpa membuang masa lagi, Bapak Mertuaku terus menggodokkan batangnya seberapa dalam yang boleh sambil mengerang-ngerang. Bersiut-siut kuat dia menikmati kelazatan lubang nonok Kak Rahmah yang sempit bagi butuhnya itu. "Ah, aahh, take it.. Take it... betina miang, betina gataal... take it.." Geramnya dia sambil menekan habis butuhnya, santak sampai ke pangkal, habis sampai ke bulu-bulunya. Macam nak terdorong ke depan Kak Rahmah dibuatnya, nasib baiklah Kak Rahmah sudah cukup bersedia, berteleku kuat pada bantal.

"Uuh, uuhh, sedaapnya Bang Man, sedaap, nanti Bang, jangan pam dulu Banng." Aku tahu Kak Rahmah hendak buat "penyesuaian" lagi sebelum menerima 'durian runtuh' selanjutnya. Aku tahu pasti perutnya terasa senak dan G-Spotnya terhenyak ke dalam. Aku dah kena dulu, aku tahulah..

Bapak Mertuaku tidak berbuat apa-apa buat seketika. Tidak payah Kak Rahmah suruh pun aku tahu dia sengaja hendak mendiamkan hujung kepala butuhnya merasakan sepuas-puasnya kenikmatan 'parking' di tempat yang Abang Rosli tidak pernah dapat letak kereta 'Perodua Kancil'nya. Malang betul nasib Abang Rosli, Bang Man bermaharajalela dapat 'parking' kereta 'Mercedes Benz 500'nya dalam 'garage' isterinya. Terang-terang Bang Man aku sudah lakukan 'illegal parking' tetapi Pihak Berkuasa Tempatan tidak dapat mengeluarkan saman. Mengapa..?

Hampir seminit butuh Bapak Mertuaku mendiamkan dirinya berendam dalam kubang lecak Kak Rahmah.. Tak buat apa-apa, relaks saja.. "Okay Mah, can I fuck you now..?" "Yes, yes, yess, fuck me now, fuck me Bastard.. Fuck mee.. Fuck my cunt.." Dengan kedua-dua tangannya memegang erat ponggong Kak Rahmah, Bapak Mertuaku mula 'berkayuh'. Dia mengepam nonok Kak Rahmah dengan rakus dan kerasnya. Tak beri can langsung nampaknya. 'Now is the time, as if there's no tomorrow for him anymore.' Memang seronok menutuh bini orang yang lapar macam Kak Rahmah dan aku, 'makan free' lah katakan.. Kedua-dua mereka mengerang-mengerang tidak berhenti-henti. Teruk betul Kak Rahmah, bukan saja mengerang bahkan sudah boleh dikira 'terpekik terlolong'. Nasib baiklah bilikku jenis yang tertutu rapi, tak telus bunyi, orang luar tidak dapat mendengar hiruk-pikuk yang sedang berlaku dalamnya.

"Ah.. Ah.. Aahh, sedapnya nonok Mah.. Aahh. Kemut Mah.. Kemut. Aduuh, gatalnya lubang puki youu, aahh.." "Uuh, eerr, uuh, err, sedapnya Bang Man, sedaap.. Harder, harder.. Yes, yeess, fuck me, fuck me harder.." "Mana sedap Mah, butuh Bang Man ke butuh Rosli..?" Again, 'a leading question' seperti yang pernah ditanyakan kepada aku semasa membedal nonokku seminggu lebih yang lalu. "Butuh Bang Man... butuh Bang Mann. Butuh Bang Man besar... panjang.. Sedaap." Berkali-kali Bapak Mertuaku mengemukakan soalan-soalah yang hampir serupa. Setiap kali hampir serupa jugalah jawapan yang diberikan oleh Kak Rahmah. What else? Satu-satunya kelemahan Kak Rahmah ialah tidak sama-sama mengemukakan soalan-soalan yang merangsang nafsu dan kegeraman Bapak Mertuaku semasa nonoknya kena tutuh. 'She has to learn from me. Perhaps she'll just have to wait for my turn to be screwed by my father-in-law later that very night'. Semakin lama semakin kuat, semakin laju Bapak Mertuaku menghayun 'tongkat semambunya'. Tekan tarik, tekan tarik, kelepak kelepuk macam orang mengapak kayu bunyi tundun Bapak Mertuaku bertemu dan berlaga dengan nonok Kak Rahmah.

Buah pelirnya yang tergantung berat itu berbuai-buai mengikut irama yang dimainkan oleh butuhnya. Lain orang yang menikam, lain orang yang kena gantung. Satu senario yang menakjubkan. Kering tekak aku dibuatnya. Tanpa disuruh oleh Bapak Mertuaku mahupun Kak Rahmah, aku baring menelentang dan menyusupkan badanku masuk di bawah kelengkang Bapak Mertuaku dan Kak Rahmah. Aku dongakkan sedikit kepalaku dan dengan jelas dapat memperhatikan bagaimana padat dan sendatnya batang Bapak Mertuaku keluar masuk keluar masuk mengasah lubang nonok Kak Rahmah yang sudah licin bunyinya. Oleh kerana terlampau geram melihat 'pemandangan' yang indah itu dengan tidak sengaja tangan kananku menarik-narik dan meramas-ramas buah pelir bapaku manakala tangan kiriku meraba-raba nonok dan puki Kak Rahmah.

Bertambah tak karuan Bapak Mertuaku dan Kak Rahmah kesedapnya. Tiba-tiba satu lagi idea nakal menjelma di kepalaku, idea yang lebih hebat. Aku praktikkan sertamerta sebelum ia hilang begitu saja. Aku angkat mukaku ke atas, menjelirkan lidahku.. Dan terus menjilat biji kelentit Kak Rahmah yang besar tersembol itu. Apa lagi, sertamerta Kak Rahmah terpekik, bukan setakat mengerang. Bapak Mertuaku secara automatik dapat menumpang tuah. Apa tidaknya, lidahku bukan saja menjilat kelentit Kak Rahmah bahkan juga menyentuh-nyentuh batangnya yang sudah lencun dengan minyak pelincir Kak Rahmah. Pendek kata perananku tidak dapat dinafikan pentingnya dalam memberikan kepuasan yang maksimum kepada Bapak Mertuaku dan Kak Rahmah, di samping aku sendiri merasa seronok. 'That was the first time in my life' aku menjilat nonok atau kelentit betina 'and at the same time' menjilat batang lelaki yang keluar-masuk keluar-masuk nonok.

"Aduh Bang Man... aduh Mah.. Aduuh, uuhh, aahh, eerr," macam-macam bunyi keluar daripada mulut Kak Rahmah. Agaknya inilah kali pertama dalam hidupnya nonok dan kelentitnya dikerjakan begitu rupa. Dia betul-betul mengecapi nikmat yang belum pernah dirasakan sebelum ini.

Kalau aku pun diperlakukan begitu, tentu aku juga bagi nak gila. Pasti aku turut menyelasar-menyelasar dibuatnya. Entah entah lebih teruk daripada Kak Rahmah. Memang lama rasanya nonok Kak Rahmah dan kelentitnya sekali aku dan Bapak Mertuaku kerjakan. Kami macam sudah sepakat nak ajar dia cukup-cukup. Biar sampai nonoknya macam minta nyawa. Biar sampai dia berjalan terhoyang-hayang balik ke rumahnya nanti. Aku kemudian menarik diri sepenuhnya apabila aku dapat mengagak yang jantan dan betina di atas aku sudah sampai masanya untuk mencapai kemuncak masing-masing. Beberapa ketika selepas itu... "Mah dah tak tahan Bang... Mah dah tak tahaan, I'm cuming... I I I'm cummiingg, fuck, fuck.. Make me cuumm.. Yes... yess... uuhh." Bergegar-gegar dan bergoyang-goyang bontot Kak Rahmah mencapai klimaks kali kedua pada malam itu. Gawangnya sudah melepaskan dua gol! Aku rasa banyak betul air maninya keluar sehinggakan beberapa titik kelihatan jatuh ke atas tilam. Kalau ada kes ke mahkamah, memang mudah pihak pendakwa mendapatkan bukti daripada pihak yang melakukan ujian DNA.

Pada masa yang sama... "Yes, yess, cum, cuumm, I I I'm cuming too.. Yes... yess.. Hold it.." Bapak Mertuaku juga memancutkan air maninya jauh menerjah ke dalam lubang nonok Kak Rahmah. Dia tidak bertanya Kak Rahmah sama ada hendak pancut di luar atau di dalam. Sama ada dia sengaja tidak mahu tanya atau tidak berkesempatan bertanya dek kerana nafsunya begitu memuncak sekali tidaklah aku dapat mengagaknya. Yang lebih menariknya, Kak Rahmah tidak langsung cuba menghalang Bapak Mertuaku daripada melepaskan air maninya ke dalam rahimnya. Tiada langsung tanda-tanda dia tidak mahu air mani Bapak Mertuaku menumpang kasih dalam lubuk nikmatnya. Semasa Bapak Mertuaku melepaskan airnya, Kak Rahmah menonjolkan ke belakang lagi bontotnya agar butuh Bapak Mertuaku masuk habis, santak ke dalam..

Melekat pada nonoknya. Meneruskan amalannya, Bapak Mertuaku tidak mencabut keluar keris panjangnya sebelum puas berendam dalam kolam keramat betina. Dia mahu butuhnya berenang sepuas-puasnya dalam lubang nonok Kak Rahmah. Kak Rahmah juga nampaknya mengemut kuat butuh Bapak Mertuaku, begitu galat hendak melepaskannya. Dia mahu butuh Bapak Mertuaku terkulai layu dalam lubang nikmatnya. Bapak Mertuaku melemparkan satu senyuman kepada aku. Aku tahu dia sudah mencapai kepuasan dan sekali gus berjaya melayani kehendak dan citarasa Kak Rahmah secukup-cukupnya. Yang lebih penting dia telah berjaya menjadikan Kak Rahmah ketagihkan batangnya selepas ini, sentiasa kepingin untuk mendapatkan perkhidmatan yang istimewa, cekap dan efficient daripada Bapak Mertuaku. Aku juga tahu yang Bapak Mertuaku baru menjaringkan satu gol. Dia masih lebih daripada mampu menjaringkan beberapa gol lagi pada malam itu.

Kalau David Beckham dan Ronaldo hebat di atas padang bola, Bapak Mertuaku hebat di atas katil... mungkin dia lebih 'jantan' daripada mereka berdua. Aku, yang sanggup berkongsi dengan jiran, rela menunggu lebih kurang setengah jam lagi bagi mendapatkan habuanku pula. Aku yakin penuh akan memperolehnya. *****